تکنولوژی RX TREM مخصوص عینکهای JULBO

۶ آبان ۱۳۹۵ ۱۱:۴۱:۳۵ ق.ظ

سازگاری 100% لنزهای عینک آفتابی با دید شما

RX TREM ، عملکرد بالای عینک های طبی آفتابی

با RX TREM ، جولبو تکنولوژی عینکهای طبی آفتابی را با لنزهای آفتابی که مخصوص شکل منحنی فریم برش خورده اند ، ارائه می کند و دید بهتری را در تمام موقعیتها و از تمام زوایا ، هم دید تک کانونی هم پیشرو با انتخاب لنزهای واید PC یا NXT ، ایجاد می کند . جولبو راه حلی عالی را برای دارندگان عینک طبی براساس سازگاری با فعالیتهای ورزشی آنها ارائه می کند . 

زاویه دید

لنزهای RX TREM ، میدان دید انحرافی وسیعی را با اطمینان از دید واضع از هر سمتی ارائه می کنند .

سبک و مقاوم

لنزهای RX TREM در دو نوع PC و NXT موجود است . مواد سبک که تراکم کمی دارند (1.11 برای NXT ، 1.22 برای PC ) و بسیار مقاوم و مناسب برای ورزش و فعالیت در فضای باز است .

تکنولوژی IN-MASS

تمام لنزهای RX TREM با تکنولوژی  IN-MASSساخته شده اند . لنز یکپارچه رنگی ، پلارایز و فتوکرم برای دوام و مقاومت بهینه .

لنزهای پیشرو برای استفاده در حرکت بهینه شده است

تکنولوژی پوشش لنزهای RX TREM ، دید حرکتی را ارائه می کند . این لنزها تشخیص فاصله را برای بیننده در حال حرکت به خوبی دید میانی و نزدیک که به آسانی بدست می آید ، تضمین می کند . 

سازگاری فوری

تمام لنزهای RX TREM برای تخمین مشخصه های فیزیولوژیکی که ویژه هر بیننده است ، طراحی شده است . ترکیب تغییر رنگهای منشور در سطح انتهایی با دید واید زمینه بوسیله طراحی لنز ایجاد می شود ، که سازگاری بلافاصله چشم بیننده را با تجهیزات ما تضمین می کند . تمام فریم های RX TREM گارانتی یک ماه دارند . 

انتخاب لنزها

NXT : لنزهای NXT جولبو بسیار سبک ، نشکن و کیفیت نوری عالی دارند (ABBE شماره 45 ) تمام لنزهای فتوکرم و پلاریزه با فعالیتها یا محیطهای خاص سازگارند .

لنزهای RX PC : امکان استفاده با عینکهای آفتابی را دارند

در سال 2012 ، لنزهای جدید پلی کربنات به ردیف لنزهای RX TREM اضافه شد . عینکهای طبی آفتابی جولبو اکنون مشابه عینکهای PLANO است . روش کار RX TREM شامل فریمهای مناسب برای تمام بودجه ها با طبقات گسترده است .

RX TREM PC در 3 مدل موجود است : اسپکترون 3 – دسته 3 برای تمام فعالیتها ، ورزش و زندگی ، اسپکترون 4 – محافظت حداکثر در شرایط نور شدید و پلارایز 3 – لنزهای دسته 3 با فیلتر پلاریزه .